Måndag

Har haft en riktigt bra helg som gått FORT. I lördags sprang jag och Astrid runt på Hjalmar Brantningsplatsen där Astrid utkasserade en del. Men jag höll mig ! Jag iförsig inga pengar att använda mig av men, håller mig till 28de då jag får lön , wej. På kvällen åkte vi och umgicks med Sanna, tjejen som flyttar in med oss på torsdag. Så jag fick se hur hon bodde nu och lära känna henne lite. Kommer bli två bra månader detta. 
Söndag hjälpte vi Sanna att flytta hit lite saker, himla krångligt på bussen. Men tre starka tjejer, så vi klarade oss fram tillslut, hehe.
Resten av dagen tog vi det lugnt, såg en bra film (Into the wild) sen lagade jag mat inför veckan och gick och la mig tidigt.
 
Denna dag har varit spännande. Första dagen på utbildningen och jag tror faktikst detta kan bli riktigt roligt. Trevliga människor i gruppen också, så jag är taggad till tusen. 
Är dock lite halverst skräckslagen iochmed att vi ska börja ringa samtal redan på onsdag..får se hur det går..hehe.
 
Nu ska jag ta en promenad sen laga mig nån middag, ha en bra kväll!!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0