Första SÄLJdagen

Sitter och käkar middag, har i princip rensat frysen på det jag hade så det får bli storhandling när jag kommer tillbaka till hit efter helgen. Åker ju till SKELL imorgon. 

När jag kom hem igår efter jobbet så kändes det inte bra. Vi fick då prova sälja och det gick inte alls. Kände mig sjukt värdelös så det tog emot att fara dit imorse. Men jag är glad att jag fick mig dit ändå för idag har det gått mycket bättre. Sålde två abonemang och fick massa cred och lovande ord så det var hur kul som helst. Hoppas det går lite bra imorgon så får jag fara och mysa med underbara människor hemma ett tag. :)
 
 
Var tvungen att lägga ut denna bild, tycker det är riktigt läskigt. För det ser verkligen ut som att det skulle vara jag. Men det är min mormors mor Alma Sofia. Föddes runt 1891. Fick den skickad till mig av min moster. Riktigt roligt att få se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0