16 Januari

Ikväll har jag inte lyckats göra något nödvändigt överhuvudtaget, fastnad i en bok och slutade inte förrän den var slut. Det var den kvällen det..Kort träningspass hannjag dock med, lånade Astrids hantlar. Fryser för mycket redan här inne för att känna suget till att gå ut och frysa ännu mer i skogen.
 
Hade, som sagt, två intervjuer idag. Det är riktigt svårt att veta vad dom söker för människor och vad dom förväntar sig av mig. Men jag hoppas det gick bra. En av dom skulle höra av sig redan imorgon, hur bra som helst. 
Har dock redan tre intervjuer inbokade dom närmaste dagarna vilket kan bli lite jobbigt om jag får jobbet. Men det är ett problem jag får ta senare ifall det skulle bli så. 
 
Imorgon ska jag ut och kolla in lite presenter till mamma, och även till min bror som blir tonåring i veckan♥ 
Jag saknar dom här flickorna och fotbollen!!!! Får ta tag i det där när jag skaffat mig ett liv.

(Bild snodd av någon, kommer inte ihåg :$)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0