Torsdag

Att vara arbetslös passar verkligen inte mig, jag känner mig sjukt rastlös ungefär hela tiden. Och just nu saknar jag verkligen att komma hem och vara sådär oerhört trött som man bara kan bli av att ha jobbat hela dagen, och samvetslös få kasta sig i soffan.

Igår var jag dock på en intervju till ett jobb som jag VERKLIGEN vill ha. Tror dock inte att jag riktigt lyckades sälja in mig själv på det sättet jag önskat. Men jag håller hoppet uppe.

Jag har förresten kommit på att jag ska göra en liten "make everyday count" grej. Känner att jag behöver det, och för mig ska det då menas att jag, varje dag, ska kunna säga tex -Idag var dagen jag gick på intervju för det jobbet, Idag var dagen jag ringde nån jag inte pratat med på länge. osv. Vi får se hur länge jag klarar att hålla det uppe ;-)

Har inte lagt upp bilder från när jag och Maria var i Egypten. Så här kommer ett litet kollage, som bara får mig att vilja åka tillbaka!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0