17 februari

Tiden bara rullar nu. I fredags blev det tyvärr så att jag sa upp mig efter mer än en veckas magkatarr. Jag kände att det inte var värt det när man blir sjuk av det man jobbar med. Satte helt enkelt för hög press på mig själv och tydligen klarar jag inte av det. Synd, för jag kommer verkligen sakna människorna och stämningen på jobbet riktigt mycket.

Denna helg har iallafall varit toppen hittills, började på en pub med Astrids mates och ingen mindre än Marta Lund (som också hon hade med en kompis). Kul att få träffa henne! Det blev dock en tidig kväll eftersom Astrid har sitt tentaplugg och jag min mage...;)
Måste iallafall säga att jag mådde bättre igår, säkert för att alla spänningar har släppt. På morgon var jag iväg och träffade en personlig tränare som jag bestämt möte med , fick mig ett träningsschema så att jag ska "Komma i form på 8 veckor" spännande må jag säga. Sen så mötte vi upp Marta och Magdalena för fika i underbara, mysiga Haga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0